Према Закону о Високом Савету судства, Административна канцеларија образује се за обављање стручних, административних и других послова у оквиру Савета. Одлуком о организацији и раду Административне канцеларије уређују се организација и рад Административне канцеларије, одређују и разврставају положаји и радна места запослених у Административној канцеларији и уређују друга питања од значаја за рад Административне канцеларије.
Послове у Административној канцеларији обављају државни службеници и намештеници. Административном канцеларијом руководи секретар Савета, који организује и обезбеђује њен јединствен рад и за свој рад и рад Административне канцеларије одговара Савету.
Организациона структура
Кабинет председника Савета
Кабинет председника Савета обавља послове који се односе на: протоколарне послове; послове односа са јавношћу; административно-техничку подршку у погледу припреме годишњих извештаја и рада председника Савета; вођење евиденција дневних активности и распореда састанака; вођење интерних књига у складу са прописима о канцеларијском пословању; састављање белешки са састанака и контакт листи; спољну и интерну комуникацију за потребе председника Савета и друге послове који су значајни за рад председника Савета
Контакт: Зорана Делибашић e-mail: kabinet@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-402
Сектори
Сектор за статусна питања судија и судија поротника
У Сектору за статусна питања судија и судија поротника (у даљем таксту: Сектор) обављају се управно-правни и аналитичко-статистички послови, који се односе на: избор судија, председника судова и судија поротника; израду нацрта свих одлука које се односе на статусна питања судија и судија поротника; израду нацрта одлука донетих по правном леку у дисциплинском поступку; израду нацрта одлука донетих по правном леку у поступку удаљења судија; израду нацрта одлука донетих по правном леку у поступку избора чланова Савета из реда судија; израду нацрта одговора на тужбу у споровима пред Управним и Уставним судом; вођење личних листова судија, судија поротника и судског особља; прикупљање, аналитичку и статистичку обраду података везаних за статусна питања судија и судија поротника, као и података који се односе на рад судова; пружање стручне и административне подршке у поступку вредновања рада судија и судија поротника и припрему одговарајућих аката; припрему података за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Сектора и обавља и друге послове из делокруга Сектора.
Контакт: Сњежана Новковић, в.д. помоћник секретара Савета, е-маил: e-mail: snjezana.novkovic@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-422.
Одсек за статусна питања судија и судија поротника
Одсек за статусна питања судија и судија поротника обавља послове који се односе на: избор судија, председника судова и судија поротника; припрему за спровођење поступка избора судија, председника судова и судија поротника; израду нацрта одлука о избору, као и других одлука које се односе на статусна питања судија и судија поротника; прикупљање и анализирање података о потребном броју судија и судија поротника; припрему извештаја, анализа и информација из делокруга рада Одсека, припрему документације за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Одсека и обавља и друге послове из делокруга Одсека.
Контакт: Наташа Ђелић, Шеф одсека e-mail: natasa.djelic@vss.sud.rs
Група за аналитичко статистичке послове
Група за аналитичко-статистичке послове обавља послове који се односе на: статистичку и аналитичку обраду достављених података о раду судова и судија; аналитичку обраду и припрему података у поступку избора судија, председника судова и судија поротника; аналитичку обраду података у вези поступка са статусним питањима судија и судија поротника; измену или надоградњу мрежног система, пружање информатичке подршке приликом одржавања седница Савета, креирањем и чувањем базе тонских записа; уношење података у личне листове судија, судија поротника и судског особља у делу надлежности Савета; припрему документације за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Групе и обавља и друге послове из делокруга Групе.
Контакт: Јован Радоњић, Руководилац групе e-mail: jovan.radonjic@vss.sud.rs
Група за вредновање рада судија и председника судова
Група за вредновање рада судија и председника судова обавља послове који се односе на: пружање стручно-административне подршке радном телу Савета надлежном за вредновање рада судија и председника судова; припрему нацрта аката којима се одређује вредновање рада судија и председника судова; обраду документације по приговору на оцену рада судије и председника суда и достављање надлежном телу; вођење евиденције о вредновању рада судија и председника судова; праћење стања и предлагање мера у областима из делокруга Групе; припрему анализа и информација из делокруга Групе; припрему документације за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Групе; обавља и друге послове из делокруга Групе.
Контакт: Ивана Тинтор, Руководилац групе e-mail: ivana.tintor@vss.sud.rs
Сектор за материјално - финансијске послове
У Сектору за материјално-финансијске послове (у даљем тексту: Сектор) обављају се стручно-оперативни и студијско-аналитички послови који се односе на: планирање и извршење буџета за Савет; предлагање дела буџета за рад судова за текуће расходе, осим расхода за судско особље и одржавање опреме и објеката, као и расподелу ових средстава; пренос средстава судовима из судских такси; праћење и анализу наплате судских такси; планирање и реализацију поступака јавних набавки за Савет и судове; финансијско-рачуноводствене послове; евидентирање и праћење извршења буџета; квалитативну анализу утрошка средстава за Савет и судове са аспекта потребних средстава за несметан рад; сачињавање финансијских извештаја; вршење наџора над наменским коришћењем буџетских средстава и вршење наџора над финансијским и материјалним пословањем судова; достављање података за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Сектора; праћење прописа из области финансија и других области од значаја за рад Сектора и друге послове из области материјално-финансијских послова.
У Сектору за материјално-финансијске послове образују се следеће унутрашње јединице:
- Одсек за буџет и аналитичко-планске послове,
- Одсек за финансијско-рачуноводствене послове.
Контакт: Бранка Томашевић, помоћник секретара, e-mail: branka.tomasevic@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-428
Одсек за буџет и аналитичко планске послове
Одсек за буџет и аналитичко-планске послове обавља послове који се односе на: спровођење смерница и упутства министарства надлежног за финансије; израду предлога финансијског плана за Савет и судове; припрему одлуке о расподели одобрених финансијских средстава судовима; пренос средстава судовима из судских такси; праћење и анализу наплате судских такси; контролу финансијских планова судова; праћење динамике извршења буџетских средстава опредељених за рад судова; сачињавање финансијских извештаја; квалитативне анализе позиција прихода и расхода; давање смерница за унапређење материјално-финансијског пословања судова; обавља и друге послове из делокруга Одсека.
Контакт: Снежана Дракулић, шеф Одсека за буџет и аналитичко-планске послове, e-mail: snezana.drakulic@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-426, факс: 011/30-27-480.
Одсек за финансијско рачуноводствене послове
Одсек за финансијско-рачуноводствене послове обавља послове који се односе на: спровођење смерница и упутства министарства надлежног за финансије; планирање, извршење и праћење буџета за Савет; јавне набавке, праћење и реализацију закључених уговора; евидентирање пословних промена и финансијских трансакција у помоћним књигама Савет; усклађивање стања главне књиге са помоћним књигама; консолидацију и сравњивање извештаја о извршењу буџета судова; сачињавање финансијских извештаја за судове и Савет; контролу рачуноводствене документације; обавља и друге послове из делокруга Одсека.
Контакт: Драго Видовић, шеф Одсека за финансијско-рачуноводствене послове, e-mail: drago.vidovic@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-429.
Одељења
Одељење за припрему прописа и европске интеграције
Одељење за припрему прописа и европске интеграције обавља послове који се односе на: припрему прописа из надлежности Савета и припрему прописа којима се уређује рад Административне канцеларије; припрему мишљења о нацртима закона којима се уређује положај судија, организација и рад судова; припрему мишљења на системске законе које судови примењују или су од значаја за рад судова; припрему аката којима се одређује састав, трајање и престанак мандата чланова сталних радних тела Савета; припрему прописа којима се уређује начин рада сталних радних тела Савета; припрему аката којима се уређује вредновање рада судија, председника судова и судијских помоћника; припрему нацрта Етичког кодекса; припрему акта којим се одређује број судија и судија поротника за сваки суд; спровођење Стратегије за реформу правосуђа из надлежности Савета; послове европских интеграција; припрему, спровођење и евалуацију пројеката; праћење рада судских Савета других држава и међународних организација, остваривање сарадње са судским Саветима других држава и међународним организацијама; праћење стања и предлагање мера у областима из делокруга Одељења; припрему анализа и информација из делокруга Одељења; припрему документације за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Одељења; обавља и друге послове из делокруга Одељења.
Контакт: Мирјана Павловић, секретар Савета, e-mail: mirjana.pavlovic@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-410.
Одељење за кадровске и опште послове
Одељење за кадровске и опште послове обавља послове који се односе на: припрему Нацрта кадровског плана; селекцију и избор кадрова; стручно усавршавање, вредновање радне успешности и напредовање државних службеника; припрему аката који се односе на радноправни статус чланова Савета, државних службеника и намештеника; поступак пријема нових државних службеника и намештеника; припрему уговора о ангажовању лица ради пружања експертских, преводилачких, техничких и других услуга; припрему аката који се односе на службена путовања у земљи и иностранству; послове безбедности и здравља на раду; припрему плана интегритета; спречавање сукоба интереса; информатичке послове; вођење евиденција; административно-техничке послове; превоз и доставу поште; послове одржавања чистоће; праћење стања и предлагање мера у областима из делокруга Одељења; припрему анализа и информација из делокруга Одељења; припрему документације за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Одељења; обавља и друге послове из делокруга Одељења.
Контакт: Антонела Самоход Пољичак, начелник одељења, e-mail: antonela.samohod@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-423.
Групе
Група за обраду притужби упућених Савету
Група за обраду притужби упућених Савету обавља послове који се односе на разматрање и обраду представки и притужби странака и других учесника у поступку; прати поступање са притужбама; води евиденцију о примљеним представкама и притужбама и поступању са њима; прибавља извештаје о основаности притужбе и предузетим мерама; сачињавање извештаја о броју обрађених притужби, разлозима њиховог подношења, судовима и судијама на које се односе; остваривање сарадње са дисциплинским тужиоцем; праћење стања и предлагање мера у областима из делокруга групе, припрему анализа и информација из делокруга групе, припрему документације за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом групе, обавља и друге послове из делокруга групе.
Група за писарницу
Група за писарницу обавља послове који се односе на: пријем, отварање, прегледање, распоређивање, евидентирање, здруживање, достављање предмета и аката унутрашњим организационим јединицама; чување предмета у роковнику, развођење и архивирање предмета; издвајање и припрему поште за експедовање и отпремање поште преко поштанске службе и интерном доставом путем курира; пријемну канцеларију – непосредни пријем поднесака од странака; пружање основних информација странкама у вези поднесака; чување архивираних предмета и одвајање архивске грађе од безвредног регистратурског материјала и архивске грађе, излучивање и уништавање безвредног регистратурског материјала; одређивање кратког садржаја предмета за уношење и чување података у систему за аутоматску обраду података; припрему документације за поступање овлашћеног лица по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја о раду или у вези са радом Групе; обавља и друге послове из делокруга Групе.
Контакт: Мирјана Јовановић, руководилац групе, e-mail: mirjana.jovanovic@vss.sud.rs, тел. 011/30-27-440.
Самостални извршиоци изван свих унутрашњих јединица
Самостални извршиоци изван свих унутрашњих јединица обављају послове подршке дисциплинским органима, послове обраде и анализе притужби, административне послове и послове интерне ревизије. Самостални извршиоци изван свих унутрашњих јединица одговарају за свој рад секретару Савета. Самостални извршиоци изван свих унутрашњих јединица обављају стручне послове за Дисциплинског тужиоца и Дисциплинску комисију, као и административно-техничке послове за дисциплинске органе, Жалбену комисију судова, као и послове интерног ревизора.
Самостални извршиоци:
Маја Станковић Александра Марковић Александра Грујић |
е-маил: maja.stankovic@vss.sud.rs, тел.
011/3027-416 е-маил: aleksandra.markovic@vss.sud.rs, тел. 011/3027-433 е-маил: aleksandra.grujic@vss.sud.rs, тел. 011/3027-437 |